Translate

marți, 30 iunie 2015

Semn 12


"Ea devenise incetul cu incetul cuvant,
fuioare de suflet de vant,
delfin în ghearele sprancenelor mele,
piatra starnind in apa inele,
stea inlauntrul genunchiului meu,
cer inlauntrul umarului meu,
eu inlauntrul eului meu.''
                               (Semn 12 - Nichita Stanescu)


Little by little she became a word,
bundles of soul on the wind,
a dolphin in the clutches of my eyebrows,
a stone provoking rings in water,
a star inside my knee,
a sky inside my shoulder,
an I inside I.
                            (Sign 12 - Nichita Stanescu)




:)
Ioana

18 comentarii:

  1. O florala poezie deosebita!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt superbe fotografiile, la fel si buchetul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un buchet deosebit; imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Palavras gentis podem ser curtas e fáceis de falar, mas seus ecos são
    verdadeiramente infinitos.
    (Madre Tereza de Calcutá)
    Amei seu trabalho inspirador, parabéns!
    Um abençoado inicio de mês!!!!
    Beijos Marie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb aranjament de versuri şi cuvinte!
    Îmbrăţişări, dragă Ioana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un asemenea comentariu, de la o Artista ca tine, nu poate decat sa ma faca sa zbor in al 9 lea cer!!!! Imbratisari!!!!

      Ștergere
  6. Ioana draga, sper ca esti bine! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) O da, prinsa intre diferite calatorii si schimbari de vara! Imbratisari si multumesc pentru grija ta!!!!!!!!!

      Ștergere
  7. Imi plac tare mult poeziile lui Nichita. Dau o stare pe care cu greu o poti obtine altfel.
    Un weekend frumos sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos foc buchetelul ! Sper ca totul e bine ! Salutari si imbratisari calde ! Cu drag ,Gabi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumesc pentru vizita, draga Gabriela si pentru grija ce mi-o porti!!!!!!!!!!!! cu drag!!!!!!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...