Translate

marți, 13 septembrie 2016

Friday Flowers (37) de vacanta

flori galbene salbatice


"Exista unii crestini care considera ca e pacat sa mergi la medic, sa urmezi un tratament. Poti alege si calea rabdarii, daca nu vrei sa primesti un tratament, dar sa fim atenti sa nu alunecam intr-o incredere exagerata in noi insine si in mandrie! " Spui: sa faca tratament cei slabi intru credinta si cei pacatosi..., noi nu suntem astfel!"
Dar mai bine fa altfel: a venit boala - mergi si fa un tratament. Daca va trece durerea - slava lui Dumnezeu, daca durerea va persista - sa rabdam si sa multumim Domnului pentru incercare. Astfel trebuie sa procedeze un adevarat crestin!"
Un scurt fragment din cartea luata cu mine in vacanta "Cum sa ne spovedim dupa intreptarul celor 10 porunci si al fericirilor, Ioan Krestiankin, editura de Suflet, Bucuresti, 2015



 Plantele de mai sus sunt foarte otravitoare, ba mai mult se pare ca un numar foarte mare de soldati  plecati in expeditie in Egipt sub conducerea lui Napoleon si-au gasit sfarsitul dupa ce si-au prajit mancarea in tepusele lungi si zvelte de leandru / oleandru... Totusi, floarea lor este foarte exotica.


 Dupa Hibiscus urmatoarele flori delicate sunt neidentificate de mine. Poate ma ajutati voi! :)




apus la malul marii

urme pe nisip



Va doresc o saptamana minunata,
Cu drag,

Ioana

12 comentarii:

  1. Esti in vacanta in Grecia cumva ? Petrecere frumoasa, Ioana !
    Prima planta e Crithmum maritimum, e comestibila si se fac niste muraturi foarte bune cu lujerii ei fragezi. Penultima planta e Aptenia cordifolia si ultima si cea mai frumoasa e Pancratium maritimum sau crinul de nisip.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu draga Dani, n-am ajuns in Grecia cu toate ca era una dintre posibilitati. Sprer sa ajungem vara viitoare. Am niste prieteni in Thassos. :)

      Iti multumesc mult ca mi-ai descifrat secretul numelor! ;)

      Ștergere
  2. A, am uitat sa mentionez ca prima plantuta se mai cheama si fenicul marin :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gustat si eu langa peste, si e intr-adevar foarte buna. imi pare rau ca am plecat pe graba si nu am adus cu mine o radacina... :)

      Ștergere
  3. In ultima sunt crini de nisip, o minunatie :) Bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  4. In afara de leandru nu stiu ce flori sunt celelalte. O zi frumoasa sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca cel alb e crin salbatic, floricica aceea rosie/fucsia de planta grasa am furat si eu din Turcia si vad ca ii merge f bine la seceta care este, s_a intins si e plina de flori, nu stiu insa cum se numeste;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uuuuu, deci tu ai planta grasa pentru muraturi!!!!! eu n-am apucat sa iau o radacina!!! :)

      Ștergere
  6. Din pacate nu stiu cum se numesc florile, dar imaginile ti-au iesit excelent!
    Sper ca ti-ai incarcat bateriile in vacanta!
    Zile frumoase in continuare, draga Ioana!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ehee vacanta frumoasa in continuare! Frumoase poze, ca de obicei! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. sa va fie de bine vacanta! Pozele sunt minunate! Si mie imi plac florile trompeta si hibiscus, abia astept sa revad spania fix pentru asta.

    Citatul din cartea ta imi aduce aminte de niste carti citite cu ani de zile in urma...(unele ale parintelui Cleopa), dar tin minte un lucru: boala se intamplina cu post si rugaciune, cu multumire lui Dumnezeu pentru semnul care mi L-a dat. Acea bucata m-a lasat pe ganduri multi ani, pana cand un doctor (ateu) mi-a completat: "la boala iti dau prima data concediu medical. Odihneste-te acasa, fa plimbari zilnice, vorbim apoi de reteta".
    Si acelasi lucru mi la zis dr Tao inr-o alta forma - medicina chineza traditionala: muncim pentru bani si dam banii apoi sa ne vindecam ...

    Conceptele converg in studiile unui doctor, Thierry Janssen, care a detaliat in cartile lui ca multe boli ni le provocam mintal.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...