Translate

vineri, 17 februarie 2017

Friday flower (42): Femeia adevarata


     

        Cu cativa ani in urma, sa fie cam 5, am intalnit un parinte de la o manastire din Bucuresti. Urmau niste schimbari majore in viata mea, printre care si mutarea in capitala. Ne vedeam pentru prima data si cand a aflat ca vorbesc germana m-a intrebat: Daca te muti aici, ce o sa lucrezi? Eu i-am spus multe despre ceea ce stiu sa fac, despre una - alta... am vorbit mult. Acum mi se pare foarte mult, si el nu m-a intrerupt deloc.



       Apoi mi-a zis: Sti ce spun nemtii, care sunt cei 3 de K ai femeii?... am ridicat mirata din sprancene.  Kinder, Kueche, Kirche,! (copii, bucatarie, biserica!). Am zambit! Mi se parea tare demodat si de neinteles! Nu pentru ca imi vorbise in germana, ci pentru ca eu eram programata oricum altfel: sa ma descurc singura si normal, sa fac cariera!


       Dar dupa cum ziceam, au trecut 5 ani, si dupa ce s-a nascut piticul meu, am inceput sa ma intreb care e rolul meu.




...................................................................................................................................................................    


 P.S.   Ieri la intrarea in magazinul Lidl am vazut un banner mare cu o reclama la Lidl Reisen /Calatorii cu urmatorul mesaj: Tu esti mai mult decat Kinder, Kueche, Karriere! (copii, bucatarie, cariera) si in fundal Taj Mahalul numai bun de vizitat. Si am zambit cu uimire si tristete...  Parintele si cei 3 K  demodati mi-au rasunat in ureche si mi s-a parut ca dupa atatia ani am inteles exact ce a vrut sa spuna...


cu drag,
Ioana



Multumesc Ana pentru motivare si gazduire. :)
 

15 comentarii:

  1. Era sa pic pe spate la ultima fotografie! Ești o M I N U N A T A!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori însă nu toate avem de ales...si tb sa fim undeva cu cei...4K in echilibru :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh, parerea mea este ca femeia adevarata trebuie sa fie ceea ce îi place ei sa fie si sa nu plece urechea si sa nu se supună la ceea ce le place altora sa fie ea !

    RăspundețiȘtergere
  4. E Taj Mahal-ul :)
    Nu stiam de cei trei K nemtesti, am mai aflat ceva astazi. Ma intreb daca as putea sa ma rezum doar la copii, bucatarie si biserica, dar adevarul e ca imi doresc sa am mai mult timp pentru ele. Oare de ce nu e posibila o cale de mijloc ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate ca e... nu stiu... :)
      multumesc pentru observatie. o sa schimb si in postare! :)

      Ștergere
  5. Îmi place mult suportul pentru lumanare? De unde l-ai cumpărat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este cumparat de la un second cu portelanuri, insa am vazut la un moment dat si la DM, cred ca inainte de Craciun. :) aici este si un mare targ Flohmarkt de vechituri renumit, chiar pe malul Mainului, in zona muzeelor. :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...