Translate

luni, 14 august 2017

Insomnii


" Imi pare rau ca sotia ta sufera de insomnii. Se chinuieste astfel pentru ca se supara si se nelinisteste chiar si din cauza unor fleacuri. Pentru o perioada si eu sufeream din aceeasi cauza, de aceea stiu ce poate face insomnia din om. Ajunge bietul de el sa fie o bucata de carpa."


" Singurul tratament sigur si eficient este sa alunge departe toate gandurile chinuitoare si orice neliniste, si sa se lase in grija lui Dumnezeu cu incredere si din toata inima, implinind tot timpul voia Lui. Ce rostim mereu in Rugaciunea domneasca? " Tatal nostru ... faca-se voia Ta!" Si ce spune Apostolul Luca despre cum au procedat crestinii intr-o situatie dificila? Iata: Ne-am linistit, zicand: Faca-se voia Domnului (Fapte 21,14).  S-au linistit si au lasat rezlvarea problemei in seama lui Dumnezeu."


"Recunosc faptul ca este usor de zis, dar mai greu de facut si de trait. De aceea, pana ca femeia ta sa reuseasca, poate o vor ajuta cateva metode practice: sa bea un pahar de apa inainte sa se intinda in pat si sa puna o bucata de paine de secara aproape de pat. Mirosul painii de secara este foarte linistitor. De asemenea, sa se roage din tot sufletul la Dumnezeu, cerand mijlocirea celor 7 Tineri din Efes. Dupa cum stii, aceia sufereau de orice, in afara de insomnii!"

Citatele de mai sus sunt luate din cartea "Povete Duhovnicesti" a Sfantului Macarie de la Optina, respectat de un numar insemnat de scriitori rusi cunoscuti in epoca sa: Kireievski, Gogol, Homiakov si Dostoievski.

Nopti cu somn lin! :)
cu drag,
Ioana

18 comentarii:

  1. In mod sigur ajuta si un buchet de trandafiri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost o perioada cand...
    Macar somnul sa fie somn, ne-am epuiza total.
    Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  3. Eheeee soooomn e,nu e noaptea destul de lunga :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat aranjamentul floral, chiar imi era dor de pozele tale!

    Ultima poza e preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu putin verde de gradina! E si imaginea mea de fundal de pe calculator!!! :)

      Ștergere
  5. pretty pretty pretty http://www.lajm-shqip.com/new/2017/09/05/te-rikthehet-ne-master-chef-renato-mekolli-reagon-pas-lajmeve-te-fundit/

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce recomandări interesante... Și cum mie îmi place mult mirosul pâinii de secară, voi încerca!

    Mulțumesc, Ioana!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...