Translate

miercuri, 1 noiembrie 2017

Familia


Pentru ca iar am auzit de neintelegeri in familie, certuri si ganduri de divort; de prieteni sau cunoscuti care ar vrea sa rezolve cumva situatia, dar nu stiu cum...

#buchettrandafiri #vazavintage #vintage

"Misiunea parintilor se termina odata cu aranjarea fiilor lor. Dar si dupa aceasta copiii lor le datoreaza mult respect si numai acea dragoste care li se cuvine parintilor. Nu vreau sa spun prin aceasta ca nu trebuie sa-si iubeasca parintii. Sa se iubeasca intre ei atat de mult, incat din belsugul dragostei lor sa dea si parintilor lor, impreuna cu tot respectul si recunostinta cuvenita. Iar dragostea lor sa fie nobila, incat fiecare sot sa poarte de grija, cat poate de mult, de parintii celuilalt.

#vintage #vinatgevase #vintagelook #trandafiri

In pastrarea unitatii familiei ajuta foarte mult ca barbatul sa-si iubeasca femeia mai mult decat pe mama sa si decat pe orice alta ruda sau persoana iubita. Dragostea lui fata de parintii sai sa se canalizeze prin intermediul femeii sale. Fireste ca acelasi lucru trebuie sa-l faca si femeia.

#trandafiri #culoridetoamna #pastel

Atunci cand sotul isi respecta parintii, aceasta ii face cinste, precum si nurorii ii face cinste sa-si respecte si sa-si iubeasca soacra, pentru ca a nascut pe barbatul ei, l-a crescut, iar acum cand este mare, se bucura ea de el. Iar toate acestea se intiparesc in sufletele copiilor lor.

#casnicie #familie #cauzadivort #citat #citate  #paisieaghioritul

Fireste ca si soacra trebuie sa-si iubeasca nurorile ca pe fiicele ei. Bunica mea - mama tatalui meu - o iubea pe mama mea mai mult decat pe tatal meu. Atunci cand s-au casatorit fratii mei, vecinele spuneau: Sa vezi ce o sa se intample acuma cand vor veni nurorile... Iar mama le intreba: De ce spuneti aceasta? Soacra mea ma iubeste pe mine mai mult chiar decat pe fiica ei. Asadar de ce sa nu-mi iubesc si eu astfel nurorile? Si intr-adevar, le iubea si ea ca pe fiicele ei. " (Paisie Aghioritul)

Voi ce ziceti? Sa fie in cele spuse mai sus de P. Paisie o posibila cauza a neintelegerilor?

Zile faine,
Ioana



7 comentarii:

  1. Eu nu cred ca dragostea si in bunele intentii ale soacrelor fata de nurori. Nu am exemple pozitive in acest sens, dimpotriva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am suferit mult, copil fiind, cand mama tatalui meu a contribuit semnificativ la despartirea parintilor mei. Iar pentru casnicia noastra a trebuit sa lupt cu soacra. Dar nu-i nimic, vremea trece, vine si timpul...culesului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu contest intelepciunea parintelui, dar nu cred si nici nu mi se pare firesc sa-ti iubesti nora mai mult decat fiica/fiul. Nora e nora, soacra e soacra, mama e mama...

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Ioana, ma bucur ca ai revenit! Eu cred ca acestea ar fi posibile numai intre oameni curati, cu frica de Dumnezeu. Numai Dumnezeu poate sa lumineze si sa curateasca inimile si mintile oamenilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei, ce mai faci?
    Am vrut sa-ti spun zile frumoase decembrie!

    Si voi adauga acest citat: „Dragostea e compusă dintr-un singur suflet care locuiește în două corpuri.” — Aristotel

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...