Translate

vineri, 5 aprilie 2013

Putina inspiratie: Trandafiri de gradina! Sooooo special!


Credits: Carolyn via Rose Notes
Rasfoind minunatul site Rose Notes al Carolynei dedicat trandafirilor am ramas uimita de frumusetea si diversitatea acestora. Mai jos puteti vedea cateva fotografii, care sper sa va inspire, asa cum m-au inspirat si pe mine!
Credits: Carolyn via Rose Notes
Credits: Carolyn via Rose Notes
Credits: Carolyn via Rose Notes
            Aranjamentele cu trandafiri de gradina sunt splendide si atat de romantice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Credits: Carolyn via Rose Notes
Credits: Carolyn via Rose Notes
Credits: Carolyn via Rose Notes
Dupa ce-am vazut pozele astea incantatoare mi-as dori sa fiu inconjurata non stop de trandafiri de gradina!
Si mai multa inspiratie gasiti aici!

3 comentarii:

  1. Cred ca toti cei ce iubesc trandafirii ajung la un moment dat pe blogul ei. Se pricepe extraordinar sa ii aranjeze in vaze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O da! Nu stiam ca florile de gradina pot arata asa frumos pana am descoperit blogul... :)

      Ștergere
    2. O da! Nu stiam ca florile de gradina pot arata asa frumos pana am descoperit blogul... :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...