Translate

sâmbătă, 20 septembrie 2014

Si eu cos o ie ! Prima parte


ie cu model din zona Sibiului

Cum am ajuns sa cos o ie? Cum am ajuns sa croiesc o ie?  Nu stiu exact... Dar cu foarte mare siguranta pot spune ca inspiratia si cel mai mare ajutor posibil, fara de care nu m-as fi apucat nici in ruptul capului de asa ceva l-am gasit aici: http://handmadeina.blogspot.ro/  la Ina. Super explicatii si super blog! Felicitari!

Modelul l-am luat din cartea Elenei Stanescu-Batrinescu "Broderia romaneasca aplicata" si este un model popular, traditional, romanesc din zona Sibiului, Transilvania.

schita de cusut model de ie din zona Transilvaniei

Se pare ca verile petrecute la tara,in care draga mea bunica ma punea la cusut pe etamina mi-au folosit. Multumesc bunica ! :)

Oricum la Ina, treaba pare destul de simpla ... in realitate insa,  pentru mine, lucrurile sunt mai complicate... Pentru ca eu cos o ie barbateasca pentru un baietel, m-am inspirat si din ia pe care o am  mostenire si am apelat la ajutorul unei prietene minunate, care m-a invatat sa crosetez un model simplu...

 Si uite asa, incet, incet sper sa reusesc sa duc la bun sfarsit acest proiect. :)

ie barbateasca model  din Transilvania

P.S. Spor la cusut ! Partea a doua a postarii mele o gasiti aici.

Actualizare 2016: Pentru mai multe idei, modele si inspiratie urmariti si  panoul meu de pinterest de mai jos, creat special pentru camasa barbateasca :





2 comentarii:

  1. Modelul este superb, delicat, exact asa cum îmi place mie! Ne arăți și când o fi gata, da?
    Spor în toate îți urez (dar mai ales la cusut)! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru incurajari!!! :) O sa postez ia, cand o sa fie gata ... :)
      Si vreau sa-ti multumesc inca odata pentru minunatele tutoriale, fara de care nu as fi incercat niciodata sa cos o ie!!!!! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...