Translate

miercuri, 26 noiembrie 2014

Craciun handmade - perna cu motive de Craciun + schita de cusut

Craciun handmade  modele si motive de cusut

Craciun handmade, broderie cu model de ghirlanda, coronita, inima si brazi


Am vazut acest model si pentru ca mi-a placut asa de mult, am hotarat sa-l folosesc drept laitmotiv pentru Craciunul 2014 !!! Am cusut deja ghirlanda si brazii cu care vreau sa decorez o fata de perna pe care sa o fac cadou unei persoane dragi. Conform schitei de mai jos perna ar trebui sa aiba dimensiunea de 40x40 cm.

model de cusut motive de Craciun
Schita cu model de cusut de Craciun via:kuritsa-kusturitsa

schita modele de Craciun, brad, inima, fulg
Schita cu model de cusut de Craciun via:kuritsa-kusturitsa

Bineinteles ca acest model sau parti din el pot sa fie cusute si folosite pentru diferite obiecte: o fata de masa, decoratiuni de Craciun, aplicatii pe haine etc... Eu am decis sa fac cateva ornamente in zilele urmatoare, pentru ca decembrie bate deja la usa.  Bineinteles voi posta un tutorial cu acestea.

Voi ati inceput pregatirile de Craciun? Aveti o tema speciala sau totul e spontan?

4 comentarii:

  1. Wow, cat de bine arata!!!!
    Eu încă nu m-am apucat sa pregătesc nimic special pentru Crăciun, nu știu ce am, anul asta as lua o pauza, m-am agitat mult anii trecuți. Hm, zic eu acum, e posibil sa m-apuc hărnicia pe ultima suta de metri :)
    Spor la meșterit frumuseți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumesc Ina! Sunt sigura ca pe ultima suta de metri, tu faci minuni !!! Sper sa le postezi, sa le vedem si noi! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...