Translate

joi, 1 septembrie 2022

Despre daci, romani si festival

 Primul festival cu daci, romani si barbari la care particip. Imi doream de foarte multa vreme sa ajung, dar nu-mi ieşea. Weekendul asta însă am ajuns la Frăţia Lupilor de la Costesti, iar atmosfera mi s-a părut foarte faină! Locatia n-am cuvinte: padure, lunca, râu... pentru mine perfect!


Fratia Lupilor Costesti
Pregatiti de confruntare

                  Tabăra dacilor si a barbarilor aliati a fost foarte prietenoasa!!! Am aflat multe lucruri interesante si speram pana la urmatorul festival sa ne coasem si noi o tunica măcar, că de ace de bronz am făcut rost!🤪💪 Fiecare participant este un personaj in sine si nu gasesti 2 identici!

incaltaminte si scrupule
Barbarul Priscus ne explica cum erau incaltarile si imbracamintea.

                      Tabăra romană, aliniată si rânduită cu obiecte de lux ... si pare mai mult confort aici . Foarte prietenosi si cu o multime de informatii interesante despre legionari, soldatii romani, etc. Doar sa pui o intrebare! 


joc roman
jocuri romane

Va imbratisez cu drag si poate ne vedem la urmatoarele evenimente cu daci si romani! Juniorul meu e fan convins!🤪💪



Un comentariu:

  1. Interesant ! Am tot văzut imagini pe la TV (nu de aici ...) și cred că este o experiență aparte să ajungi la un festival !
    Felicitări pentru fotografii !
    Mă bucur că ți-am descoperit blogul !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...