Translate

miercuri, 22 martie 2017

Miercurea fara cuvinte: "Pentru copii cuminti si oameni faini"

centrul vechi din Deva

spre parcul de la poalele cetatii

pauza de ceai si joc


printre tineri - in cafeneaua "educativa"

putem alege dintr-o multime de jocuri 

sau carti; ceaiul / cafeaua sunt gratuite din partea casei


ultima privire: ce se ascunde in spatele unor geamuri la Orthocaffe

Miercurea fara cuvinte este gazduita de Calin Hera , subiectul de azi revolutia florilor proaspete. O revolutie, ca o floare este si cafeneaua  recent deschisa in Deva!

cu chef de soare, plimbare si noi descoperiri interesante,
Ioana :)


20 de comentarii:

  1. Am mai vizitat impreuna cu tine un loc tare frumos!
    Oricum, in Deva nu am fost pana acum! Cum arata cetatea?
    E frumoasa imaginea cu ea pe varful dealului!
    Happy WW, draga Ioana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neaparat de vizitat si cetatea si orasul! De fapt sunt multe lucruri foarte interesante si frumoase si in jurul Devei, merita cateva zile petrecute im zona. :)

      Ștergere
  2. Ioana ești în tara?:) Ai fost în Deva? M-am gandit la tine zilele acestea:) când citeam cartea părintelui Savatie Bastovoi-Antiparenting. Mă gândeam sa iti spun de ea ca este extraordinara și e un must have în biblioteca:) încă unul! Te îmbrățișez, citesc cu drag postarile tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da sunt inca in Ro!! Ieri am prins o conferinta a P Stefan Negreanu din Arad ! O sa-mi iau cartea! Multumesc muuuuult!!!

      Ștergere
  3. Se vede fericirea si regasirea !! Te imbratisez cu drag !!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelentă cafenea, îmi place la nebunie ideea asta!

    Zi frumoasă, Ioana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O zi minunata si tie!!!! Da stiu, e o idee de milioane!!! Am ramas foarte placut impresionata de idee, de locatie, de cei care se ocupa de ea... e superb!!!

      Ștergere
  5. Hei, bună ziua, Deva!
    Cu prima ocazie, voi căuta cafeneaua. Pare specială.

    RăspundețiȘtergere
  6. Salutare !!! Frumoase poze , frumos blog. O zi buna sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesantă şi primitoare cafeneaua. Aş vrea să o pot vizita...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ia uite! Deva ar putea sa dea lectii multor orase cu pretentii mai mari! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am revazut Deva toamna trecuta si m-am indragostit de ea! Cat ma bucur sa gasesc pozele astea frumoase pe blogul tau. Cafeneaua este frumoasa foc, cu cescutele acelea cochete! Mi-ai trezit pofta de a revizita orasul. Cred ca primavara este superb.

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase fotografii. Parca m-as opri si eu, daca voi ajunge pe acolo, sa beau o cafea...O primavara frumoasa plina de flori si soare iti doresc.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...