Translate

marți, 21 octombrie 2014

Buna dimineata de octombrie sau despre "o luna a anului speciala"

Buna dimineata octombrie : cafea si trandafir

Buna dimineata de octombrie! :) Nu stiu daca si voi aveti o luna preferata, dar pentru mine octombrie este o luna foarte speciala: in primul rand pentru ca cu cativa ani in urma, in aceasta luna am decis sa fac niste schimbari majore in viata mea, sa pasesc si eu pe o cale si sa mi-o asum; in al doilea rand pentru ca oficial a inceput toamna, iar noul anotimp ma indeamna la proiecte noi si aduce idei noi pentru blog. Mai multe despre noua serie de postari delicioase va voi povesti foarte curand! :)

ceasca cu cafea si trandafir

Luna schimbarilor pentru mine, octombrie imi reaminteste de unul dintre cele mai importante subiecte din viata: familie, familie, familie. :) Multa bucurie, experiente noi, clipe minunate, dar si incercari, situatii noi la care sa invat sa fac fata. Ce mai tura - vura, fiecare dintre noi am crescut sau avem o familie pentru care suntem recunoscatori!

decor de toamna si cafea

Inchei cu un minunat citat, care m-a inspirat zilele astea: "Asa incat, cu adevarat, am crescut impreuna in dragoste si ne-am trait viata din plin. Nu au existat niciodata indoieli ca nu am fi impreuna pentru "totdeauna". Nu vorbeam despre acestea, pur si simplu asa era."(Juliana Schmemann - Calatoria mea cu parintele Alexander)


Voi aveti o luna a anului pe care o considerati speciala? Care este motivul?  Faceti ceva special sau aveti "un ritual" in aceasta luna?



2 comentarii:

  1. Octombrie e luna in care eu si sotul meu am devenit FAMILIE!:) minunate fotografii si mai ales canite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Doamne ajuta, La multi ani cu bucurie in fiecare octombrie! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...