Translate

joi, 11 decembrie 2014

Pregatiri de Craciun - Lista cadouri

model lista cadouri Craciun - descarcati gratuit
Model lista cadouri de Craciun - descarcati gratuit

A-ti inceput pregatirea cadourilor de Craciun? Stiti exact ce sa cumparati? Sau poate chiar de anul trecut v-ati gandit la asta si le-ati  fabricat voi ?

Eu sunt in intarziere!... Si ca in fiecare an, din graba si prea multe de facut, uit... uit... multe. Pe ultima suta de metri, am hotarat sa folosesc aceasta lista cu cadouri de Craciun, ca sa nu mai uit nici de bebelusul prietenei mele, nici de felicitare pentru matusa si mai ales sa am grija ca in acest an, toate cadourile sa fie impachetate frumos! 

Cat despre buget, sper sa ma incadrez in el, motiv pentru care pe lista am pus si pretul cadoului . In momentul in care trag linie si adun, sa am de unde jongla cu cifrele. :)

Sper sa va fie de folos aceasta lista de organizare si va doresc spor la cumparaturi, pregatiri, impachetat si toate celelalte! :)  

Astept cu drag sugestii de cadouri si-mi doresc ca in acest an sa nu uit ca Sarbatoarea Craciunului inseamna bucurie, iar cel mai frumos cadou este tocmai acesta! :)














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...