Translate

luni, 1 februarie 2016

Reteta "Bobo" raw sau cum am ascuns calciul in prajitura


imagine reteta raw vegana bomboane


          Dupa zicala "Nevoia te invata", a trebuit sa iau si eu aminte mai bine la ceea ce se intampla in jurul meu, sa ma documentez si sa testez niste bomboane pentru Pitic. :) Motivul? La diferite ocazii primeste cadou fie bomboane, fie ciocolata sau le vede in parc la alti copii si ... ar manca nonstop! Deci, se cerea urgent ceva asemanator ca forma si culoare. :)

           Si mi-am zis, daca tot le fac eu, hai sa bag si niste calciu. De susan stiam deja si-l folosesc in reteta  de "calciu pe paine", asa ca l-am ascuns si in bomboane/ prajitura. Untul de arahide e secretul care asculde gustul amarui al susanului crud, iar Piticul meu iubeste orice fel de aluna. :)

imagine prajitura raw cu unt de arahide si susan

imagine foto dulciuri raw reteta prajitura

Reteta Bobo
1 ceasca unt de arahide
10-15 curmale
jumatate ceasca faina de susan
jumatate ceasca faina de ovaz (din fulgi)
lapte de soia (cat sa lege compozitia)

Curmalele se zdrobesc cu blenderul pana devin o pasta, se adauga untul de arahide, faina de susan, de ovaz si laptele de soia, cat sa lege compozitia. Daca va place mai dulce puteti adauga miere.

reteta mea de bomboane raw sau cum am ascuns calciul in prajitura poza imagine

Ce sa zic, Piticul e acum mare fan de Bobo cu cioco. :))) La fel ca noi!!! :)))

Voi ce parere aveti despre dulciurile pentru copii si despre ciocolata? Doar eu sunt "stresata" de ele? Ce trucuri aveti pentru ei?

cu drag,
Ioana


19 comentarii:

  1. sunt minunate, fac si eu ceva asemanator!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesantă idee :D l-ai păcălit pe cel mic, într-un sens bun :)

    Mă tentează și pe mine bomboanelele. Eu cred că sunt mai rău ca micuțul tău când vine vorba de dulciuri. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am copii încă dar... hehe... bun truc pentru când voi avea :))) Sper să nu uit rețeta asta. Cred că merge și pentru pofticioșii cei mari care nu se pot abține de la ciocolată.
    Mulțumesc pentru idee! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata delicios! O sa incercam si noi, mai ales ca fetele sunt topite dupa untul de arahide :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arată foarte bine bomboanele. Nici eu nu vreau ca bebele meu să pună gurița de zahăr până pe la vreo 2 ani. Apoi, în mare parte, ce va mânca o să fie pregătit de mine în casă.Măcar scăpăm de zecile de E-uri din dulciurile din comerț.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu an evitat cat am putut dulciurile, dar cum ai mei baieti primesc multe dulciuri, incerc sa selectez si le dau ce cred ca e mai ok. Oricum, toate cu limita...de ex, niciodata dulciuri cu ciocolata seara. Cel putin ma bucur ca ei inteleg ca exista limite. Ca daca as lasa garda jos, ar manca numai dulciuri...
    Oricum, nu stiu daca e bine sau nu, dar eu nu sunt foarte stricta in ceea ce priveste alumentatia celor mici. In sensul ca le mai dau si alimente din comert, gen sunca, muschiulet, biscuiti, fursecuri si altele de genul. Dar selectate si astea...nu chiar orice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comentariul tau mi se pare foarte echilibrat: "Toate cu limita'
      Tks pt pontul cu :fara ciocolata seara!!!!

      Ștergere
  7. ei da, sunt tentatii dulci si acidulate peste tot! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ciao, ti ringrazio della visita e complimenti per il blog e per i tuoi bellissimi lavori!
    Annarita

    RăspundețiȘtergere
  9. E o reteta chiar interesanta. Cu laptele de soia nu ma prea impac. Parerile sunt impartite
    despre aceasta planta. Cred ca as incerca cu lapte obisnuit sau lapte de migdale.
    Iar in alta ordine de idei, pe post de cacao se poate folosi pulbere de roscove sau carob. Eu am utilizat-o si ca aspect juri ca e cacao.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...