Translate

miercuri, 17 februarie 2016

Miercurea fara cuvinte 17 - Unele povesti merg mai departe ...

model de cusut in cruce traditional romanesc cu ata neagra si formier autentic vechi mostenit

model in cruciulite de cusut de mana pe ie ardeleneasca sau haine populare romanesti


motiv handmade cusut manual pe etamina  zona Alba Transilvania

motiv popular traditional de cusut de mana pe ie din judetul Alba Transilvania

Miercurea fara cuvinte - Wordless Wednesday - gazduita de Calin Hera

      Va doresc o zi frumoasa :)

31 de comentarii:

  1. Mare curaj sa te apuci de o ie !!! Absolut superb ! Bucatelele alea de material cusut , ravasesc amintiri ! Spor si liniste-n suflet sa ai ! Imbratisari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tks draga Gabriela! modelul este pentru ie, eu vreau sa-l aplic pe niste accesorii. de ie ma mai apuc doar daca am materialul potrivit :)

      Ștergere
  2. Aceste merită să meargă mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Amintiri frumoase din copilărie :) Făceam aşa ceva la şcoală, dar în zilele noastre nu cred că se mai practică...

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nu stiu daca mai sunt ore de lucru manual, sper ca exista insa ateliere si grupuri de cusut! :) in amintirile mele, femeile se strangeau la poarta in fata casei si coseau... nici eu nu am mai vazut... poate de vina e televizorul??? :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. eu m am indragostit de model imediat ce l am vazut pe formiera! :)

      Ștergere
  5. Frumos modelul,oare se mai găsește itamină(parcă așa se numea)?
    O zi pe placul tău îți doresc,Ioana!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. nu stiu. e din Obor si seamana foarte mult cu cea pentru goblen. sper sa te ajute informatia, dar nu stiu mai multe :)

      Ștergere
  7. Cat de frumos!! Anul acesta nu am cusut inca nimic. M-am tot gandit daca sa mai fac ca in anii trecuti martisoare pe etamina dar m-am razgandit - au aparut atatea :P. Sper sa gasesc insa timp sa imi incep ia - primul pas l-am facut, mi-am luat material :D.
    Happy WW !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo!!!! O sa caut martisoarele in arhiva blogului tau, sunt tare curioasa! super idee martisoare

      Ștergere
  8. Traditia este obligatoriu sa continue! Spor la cusut!
    Happy WW, Ioana!

    RăspundețiȘtergere
  9. O ie veche si o ie noua ? Minunata cusatura !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este o ie veche este o formiera cum ii spune in satul bunicilor. adica o bucata de panza pe care femeile "furau" modele sa nu le uite. o mica enciclopedie cu motive de cusut. :)

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. :) de data asta nu. incerc sa fac niste aplicatii pentru accesorii. :)

      Ștergere
  11. apreciez foarte tare, dar nu ma incumet!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...