Translate

vineri, 5 februarie 2016

Friday Flowers 20 : Despre iubirea eterna



          imagine foto buchet zambile roz

poza foto imagine aranjament de primavara cu zambile roz

#citat #citate #mesajdeiubire #versuridedragoste #iubire #zoricalatcu #poze


 Răpire 

"Mergeam prin intunerec, undeva.

Faclie-aveam, gatita dinadins;

Dar iata ca din umbra mi-o a stins

Si m-a luat de mana Cineva.

N-am intrebat nimic. Paseam arar
Si-asa-mi parea cararea de fierbinte,
Ca tainic gandul staruia in minte:
Sa nu-mi atarne haina jos in jar.
Simteam dogoarea flacarei in jur
Si ma uimeam ca nu-i vedeam lucirea.
Mergand, stiam ca las in urma firea
Si-am inceput sa vad, ca printr-un ciur.
Cuvinte, cum nu pot sa prind in voi,
Simtirea mea, in voi ca sa ramana?
Mergeam prin flacari negre, mana-n mana,
Topiti in vesnicie, amandoi.
Si-atat era de dulce acest mers,
Incat as fi dorit ca niciodata
Sa nu atingem tinta-ndepartata.
Dar bezna-n jur s-a sfasiat, s-a sters.
N-am cunoscut pe Cel ce ma ducea,
Si nici n-am vrut. Lumina se marise,
Paseam prin alb, vecia-ncaruntise
Si flacara din juru-mi stralucea.
Cu ochii beti de albul mult, catam
Sa vad un chip: o umbra sau o raza.
Ci ochi-mi n-au avut nimic sa vaza,
Decat lumina alba. Inotam
In valuri de lumina, undeva.
Si n-am stiut ca asta e iubire,
Sa treci din bezna in nemarginire,
Cu mana stransa-n mainile Cuiva.
Cand ne-am oprit, s-a-ntors privirea mea
Spre Cel ce ma dusese. Si uimita,
Am cunoscut lumina nesfarsita,
Ca toata, valuri, de la El venea."
                                                       Zorica Latcu


     O zi plina de iubire! :)


Multumesc  Ana  pentru motivare si gazduire. :)


    Mai multe flori gasiti astazi la HelgaMehr Freitagsblumen zeigt uns heute Helga

13 comentarii:

  1. Ce zambile frumoase! Chiar azi mă gândeam că mai e puțin și vine primăvara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat, Ioana! Multumesc!
    Zile frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumos! Multumim, Ioana! Parintelui Teofil Paraian ii era tare drag tot ce scria Zorica Latcu! Zambile....minunat parfum al primaverii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Zauberhaft, liebe Loana !!! Wie muss dieser Strauß duften !!!
    Ganz herzliche Grüsse und ein entspanntes Wochenende, helga

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow ce zambile superbe!
    Un weekend plin de bucurii,Ioana!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bezaubernd und bestimmt betörend duftend.
    Liebe Grüße aus Südtirol
    Andrea

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...