Translate

vineri, 13 noiembrie 2020

Schimbari mici si nu uita: Cel mai mic!

 

citat cuviosul gherontie
citat Cuviosul Gherontie

De cativa ani buni folosesc uleiurile esentiale. Daca am fost sceptica? DAAAA!!! Atat de sceptica, incat sotul meu, a acceptat inaintea mea sa le incerce si sa le foloseasca. Dar, experientele prin care trecem ne schimba, iar noi la randul nostru ne schimbam. 

Daca am avut rezultate! DAAA! In toti acesti ani, multeeee, unele chiar uimitoare! Sunt inconjurata de oameni care au acceptat sa le incerce si aproape zilnic primesc feedbackuri minunate. Ma  bucur ca pot sa le fiu aproape si ii multumesc lui Dumnezeu ca ne-a intalnit. Daca o sa vorbesc despre asta? Poate, intr-o zi. 

Daca m-au provocat ? DAAAA,  sa invat, sa le inteleg, sa citesc, sa experimentez, sa urmez cursuri si traininguri aproape saptamanal. 

flori de toamna

Astazi vreau sa va povestesc o mare bucurie. In mod normal as fi sunat o prietena, dar am simtit ca trebuie sa imparatasesc asta cu voi, si cu tot Universul! Tocmai am luat cel mai urat mirositor ulei, pe care nu-l suport de peste 4 ani. Mirosea atat de rau incat ma lua direct senzatia de voma si strigam din capatul celalalt de camera sa se inchida sticla. Surpriza??? Mirosea ok, ba mai mult, am simtit chiar o nota care-mi  placea. UaU!!! Ma schimb!!!!!! Iupiiiii!!!! Slava Domnului!!!! 

Va imbratisez cu drag si cu multa bucurie!!!!

cu drag, 

Ioana

P.s. "Cuviosul tot repeta: "Cel mai mic! Cel mai mic!" Asta era! In relatie cu ceilalti, trebuie sa fii cel mai mic." - CUVIOSUL GHERONTIE cel nebun pentru Hristos, editura Episcopiei Devei si Hunedoarei - vol2, pg 128

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...