Translate

marți, 27 ianuarie 2015

Chemari si regasiri - La mormantul P. Arsenie Boca

Manastirea Prislop unde este mormantul parintelui Arsenie Boca

clopotnita construita de parintele Arsenie Boca

un coltisor incantator din gradina manastirii Prislop

Drumul prin padure spre mormantul P Arsenie Boca

cruce - spre pestera sfantului Ioan de la Prislop


"O da, asta se intampla tot timpul daca vi cu credinta!" a spus maicuta vesela, dand din cap ca si cum vorbim de ceva banal... doar zilnic vin oameni care cer ceva de la Parintele si... minune, primesc ! ... Atitudinea ei m-a uimit, dar urcand prin padurice la mormantul Parintelui, am fost surprinsa sa vad lume colorata, poate tipuri de oameni despre care n-as fi zis ca dau prin manastiri...  Si totusi...

In urma cu cateva luni primesc un telefon:
Ea: "Auzi, indraznesc sa te intreb ceva, ca stiu ca tu esti asa mai ... cu biserica, cu popii..."
Eu:"Daaaa..."
Ea: "Auzi, chiar asa e la mormantul Parintelui?"
Eu: "... Cum?..."
Ea: "Auzi, am o verisoara mai zburdalnica, care a cum e maritata si imagineaza-ti (!) are si copil!"
Eu: ...Asa...
Ea: "Si era asa mai zvapaiata si a fost la mormant la Parintele si-acum ii merge bine!"
Eu: ... "!!!"....
Ea: "Auzi, Parintele implineste dorintele?"
Eu: ..."DA! SI MIE MI S-A INTAMPLAT!"...
Ea: "Tre' sa merg si eu atunci!"...

..................................................................................................................................................................


Ar fi multe de spus... poate altadata!
    cu mare drag,


5 comentarii:

  1. Ce mult mă odihnește orice gând despre locul acela, orice vedere...mulțumesc!
    Zile cu pace!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am avut inspiratie sa scriu ceva mai amplu mai devreme. Eu inca astept momentul sa-l cunosc pe parintele. Nu am si nici nu inteleg evlavia majoritatii fata de el. Lucrand intr-o librarie ortodoxa chiar m-am speriat vazand cate persoane intrebau/mentionau de parintele, cand noi avem sute de carti despre alti sfinti, preoti imbunatatiti din Ro si nu numai. Cu toate astea astept si eu momentul cand imi voi schimba parerea si voi primi un raspuns :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta o sa vina si acel moment, draga Irina. :)
      Presupun ca fiecare sfant are lucrarea lui in lume si ne ajuta in diferite situatii in trecerea noastra pe pamant. Toti merita cinstea si evlavia noastra. De ce este asa de popular Parintele nu stiu, poate pentru ca, fiind asa smerit in timpul vietii, Dumnezeu il mareste acum...
      .........................................................
      Cred ca un teolog ne-ar putea lamuri! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...