Translate

vineri, 9 ianuarie 2015

Friday Flowers 3 : Ceramica de Corund - Decor vintage

zambila mov in cana de korond corunt transilvania si cesti de cafea chinezesti vintage

ceramica corund cu floare si cesti de cafea chinezesti

ceramica albastra de korund transylvania floare si cesti chinezesti de cafea




Indiferent de tipul de vas in care sunt plantati, bulbii de flori fortati arata excelent si aduc rapid bucuria primavarerii in jurul nostru. Pentru Friday Flowers am folosit astazi o cana din ceramica albastra de Corund (Korunt) din Transilvania, in care am plantat un bulb albastru de zambila invelit calduros in muschi :), un platou cu margine auriu albastra din dulapul bunicii, si doua cescute  vintage de portelan chinezesc cumparate vara trecuta. 

Dupa asa multa zapada simteam astazi, nevoia de culoare. Vi se pare cam mult? Sau poate stilul eclectic este prea ... excentric? :)

Astept cu drag, comentariile si parerile voastre!




Cu aceasta postare particip la Friday Flowers pe blogul Jurnalul Anei si la Colectia de vineri pe blogul Dulce Casa
      

6 comentarii:

  1. Oh, nuuu, nu e prea mult!!! Zambila e o gingașa, mirosul ei nu trebuie sa mi-l imaginez pentru ca am și eu una în dreapta mea, una alba, care ma îmbată cu mirosul ei. Atâta doar ca nu știu de ce nu-i merge foarte bine, floricica nu a ajuns la maturitate dar a și început sa se ofilesca :( Îmi place și vasul în care ai plantat-o, pare rustic asa și eu am început sa am o slăbiciune pentru tot ce aduce a... viata la țară ☺
    De ceșcuțe ce sa mai zic, te invidiez ca le ai ☺. Am o prietena buna la care merg frecvent în vizita, ii spun sa nu-mi pună cafea, că nu beau, că e târziu și nu mai dorm la noapte, dar când vad ceșcuțaaaa.... nu pot sa să mă abțin. Și ceșcuța seamănă cumva cu cele doua ale tale. Concluzia este: aranjamentul tău e foarte pe gustul meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ina draga am zis ca trebuie sa risc putin cu o asemenea combinatie si mai ales cu ceva de-al nostru "romanesc". :) Dupa comentul tau ma bucur ca am facut asta! :)

      Ștergere
  2. Foarte reuşită combinaţia, îmi place! Am şi eu o cană de Korund care seamană cu-a ta, în care îmi păstrez creioanele şi pixurile, pe birou.
    Mă întrebam cum e cu drenatul apei în exces la un vas neprevăzut cu orificiu, poate mă ajuţi tu. M-am ferit să plantez flori în oale şi ulcele ieşite din uzul gospodăresc tocmai pentru acest motiv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Mariana, in general orice recipient poate sa fie folosit pentru transplantat flori (deja inflorite, crescute, etc.), insa dupa cum bine ai remarcat, totul este pentru o perioada scurta si in ideea de a infrumuseta, decora o masa festiva, nunta, botez, cadou etc (pe termen scurt).
      Pentru a creste un bulb, planta in recipiente e neaparat nevoie de orificii pentru drenaj. :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...