Translate

luni, 12 ianuarie 2015

- Sindromul "cesafac" - sau ce mai citesc zilele astea ...


chabby chic ceasca cu cafea dantela trandafir

cana vintage cu cafea trandafir si dantela decor shabby chic

ceasca cu cafea trandafiri ochelari si carte sindromul cesafac

M-am gandit mult ce sa scriu despre cartea lui Savatie Bastovoi pe care o citesc zilele astea. E minunata, iar cuvintele mi se par de prisos... e o carticita "micuta si subtirica", plina de continut, usoara de citit si de purtat in geanta, actuala si fascinanta. Da! Si daca, cumva nu stiati, in pilda talantilor e vorba tot de iubire! Cat de simplu si de frumos e explicat totul!

Pe Savatie Bastovoi l-am descoperit in urma cu 3 ani cand i-am citit, mai mult fortata, cartea "Nebunul". Surpriza?! Am citit-o si recitit-o si a trebuit sa o fac cadou! Iar acum e in top 10 carti pe care le-as recomanda! :) Asa "micute si subtirici", cartile lui, pur si simplu bucura sufletul!

Va place Savatie Bastovoi?  Voi ce mai cititi zilele astea?

cu capul in "Sindromul cesafac",
 


P.S. Multumesc Claudiei (Daruri de zi cu zi) care m-a indemnat sa scriu despre cartile pe care le citesc! :)


13 comentarii:

  1. Si mie imi place foarte mult Savatie Bastavoi, langa Evdokimov este teologul meu preferat. Cartile lor vorbesc parca din noi:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) M-ai facut curioasa draga Anca. O sa caut si eu Evdokimov! :)

      Ștergere
  2. Ioana draga, de cartea asta nu stiam.. Si mie imi place sinceritatea cu care scrie Pr.Savatie! Eu am citit, Diavolul este politic corect. am pus-o si la schimbul de carti de pe blog. E o carte care rascoleste, care prevede unele adevaruri nu departe de momentul prezentului. Da, Pr.Savatie e un om ce merita "citit"! Sunt conferinte interesante pe youtube cu parintele...

    O zi minunata si sa continui sa ne spui despre cartile tale!
    P.S. foto e superba!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Claudia, urmatorul titlu de la Pr. Savatie o sa fie acesta! :) Multumesc si de ideea de ai asculta conferintele pe youtube! :)
      Si mai ales, tks ca m-ai indemnat sa scriu despre carti! :)

      Ștergere
    2. Ioana, daca o vrei cartea si nu o ai, putem face un schimb de carti si astfel o ai si pe asta.:)

      http://daruridezicuzi.blogspot.ro/2014/11/schimb-de-carti.html

      Ștergere
    3. Ce idee minunata!!! ma uit acum pe linkul tau! :)

      Ștergere
  3. Și mie îmi place Părintele Savatie! Prima scriitura a lui pe care-am citit-o a fost "Despre curaj și libertate în Ortodoxie", o carte care mi-a răspuns multor întrebări și frămîntări; am citit cu mare plăcere multe din cărțile pe care le-a scos, scrie așa, pe sufletul meu...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Mariana, nu am citit aceasta carte, dar sper sa o citesc! :) Titlul suna foarte interesant! :)

      Ștergere
  4. Eu citesc "Jurnal duhovnicesc" de la editura Bizantina si nu o pot lasa din mana. Am adus si noi la librarie Sindromul "cesafac" si am frunzarit-o nitel. Am vrut s-o cumpar, dar strang din dinti sa nu, am pe putin o suta de titluri care ma asteapta acasa sa le citesc... Uf... :)

    Zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jurnal duhovnicesc e pe lista mea acum! Multumesc Irina! O saptamana usoara! :)

      Ștergere
  5. Nici eu nu stiam de carte! O pun pe lista de cumparaturi. Imi place mult cu scrie Parintele. Uneori la serviciu, unde nu e timp de citit carti, il ascult pe youtube. M-au cutremurat unele emisiuni. Ma bucur ca scrii despre cartile pe care le citesti. Asa aflam si noi de ele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inceput si eu sa-l ascult pe youtube. Intr-adevar Parintele e deosebit!!! :)

      Ștergere
  6. Am răsfoit și eu de câteva ori această carte în rafturile din librării...mi se pare un subiect atât de actual și profund...
    Și..frumoase fotografii, micile bucurii ale vieții! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...