Translate

marți, 14 februarie 2017

Valentine DIY - de ultim moment

            
                                                        
După cum spune si titlul am meșterit rapid si in graba mare, niște pliculețe cu ceai personalizate cu inimioare. O bucata de hârtie mai grosuta tăiată cu perforatorul in forma de inima, găurită cu acul si atașata de un plic normal cu ceai. Tzac pac. :)

  

Va întrebați cum de a mers totul așa de rapid? Am avut asistenta si ajutor, normal! ;)
                                                                                               

Va invit cu drag la o ceașca de ceai sa sărbătorim si azi, si mâine, si in fiecare zi, iubirea!

Din inima, :)
Ioana

In anii trecuti am pregatit:





6 comentarii:

  1. Super ideea, ceva original care s-a potrivit perfect !
    O seara frumoasa iti doresc,Ioana !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mânuță grasunica! Of, cred ca intr-o zi o sa-mi fac un tablou cu mâinile celor dragi! Iubesc mâinile!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu asa manute si inimioare a fost o sarbatoare pe cinste!!! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esenta de sarbatoare: cat mai simplu, natural, si o manuta de bebel in fundal :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tzac...pac....esti foarte inventiva.Felicitari,a iesit totul foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si eu ideea pe undeva mai demult, cred ca pe pinterest si pentru ca eram in criza de timp am zis sa o pun in practica! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...