Translate

vineri, 20 iulie 2018

Flavian

#flavian #romanbun


            Doua recomandari in aceiasi zi...  Doua persoane care nu se cunosteau... Coincidenta?
Clar trebuia sa gasesc si sa citesc romanul Flavian de Pr. Alexandru  Torik.


 Noroc ca azi a fost Sarbatoare pentru ca pur si simplu nu l-am mai lasat din mana, iar acum am sarit direct in fata calculatorului sa va spun si voua despre el.



"Daca esti suparat si nu te rogi, sa nu te duci in padure! De fapt, sa nu incepi nimic intr-o astfel de stare."


Flavian e frumos, captivant, explicativ. Imi pare clar o poveste foarte reala si obisnuita a zilelor noastre si  in acelasi timp e ireal. E vazut si nevazut. E despre toate si Tot. E despre iubirea mai tare ca moartea si nu se poate sa nu-ti scape o lacrima, macar la sfarsitul romanului!

Am spus deja prea multe. Va las sa-l cititi si sa-l comentati mai jos!

Entuziasmata ca a gasit si citit un roman fain,
Ioana

9 comentarii:

  1. sunt foarte curioasa sa il citesc! Multumim pentru recomandare! mereu gasesc cate ceva interesant sau util pe blog ;) felicitari si la mai dese postari! :D pupici dragi Oana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru recomandare..si pentru minunatele poze...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc...sigur o sa caut cartea si revin cu impresii. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le astept cu nerabdare!!! pupici

      Ștergere
    2. Chiar merita citita...atat de contemporana si totusi suspendata in timp.😆

      Ștergere
  4. Mă bucur că am ajuns aici, după multă vreme :) Chiar sunt în căutare de titluri noi. Am o listă pe care sper să o dau gata la un moment dat. Măcar să le cumpăr. :D O duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. e o carte care merita sa fie citita! :) pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...