Translate

miercuri, 31 martie 2021

Povestim despre... la o cafea ?

 

ceasca cafea

cafea, flori


"Eu mut o zi albă,
El mută o zi neagră.
Eu înaintez cu un vis,
El mi-l ia la război.
El îmi atacă plămânii,
Eu mă gândesc un an la spital,
Fac o combinație strălucită
Și-i câștig o zi neagră.
El mută o nenorocire
Și mă amenință cu cancerul
(Care merge deocamdată în formă de cruce),
Dar eu îi pun în față o carte
Și-l silesc să se retragă.
Îi mai câștig câteva piese,
Dar uite, jumătate din viața mea
E scoasă pe margine.
-O să-ți dau șah și pierzi optimismul,
Îmi spune el.
-Nu-i nimic, glumesc eu,
Fac rocada sentimentelor.

În spatele meu soția, copiii,
Soarele, luna și ceilalți chibiți
Tremură pentru orice mișcare a mea.

Eu îmi aprind o țigară
Și continui partida."

Marin Sorescu - Sah
citat viata, jurnal cu flori

Pentru ca asa-i in sah... sau in tenis!?

Va imbratisez cu drag,

Ioana



2 comentarii:

  1. Multumesc mult-mult pentru aceasta postare, draga Ioana.
    O intalnire speciala care mi-a facut o imensa placere!
    Numai bine si frumos la tine! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hristos a înviat! 🤗🌺🌺🌺

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...