Translate

luni, 13 martie 2023

O zi de neuitat si un loc special

Weekendul acesta am ajuns la mânăstirea Râmeț. Totul a fost spontan si nepregatit din timp.
Cred ca este manastirea vizitata cel mai des in copilarie, asa ca, pentru mine, ea are un farmec aparte. Ba mai mult, in urma cu aproape 10 ani, o maică de aici, cu care am vorbit pentru prima dată, mi-a spus unele lucruri interesante, pe care nu le-am priceput decat mult mai tarziu, cand am ajuns in Frankfurt. Cred ca avea Darul de a vedea lucruri din trecut si viitor. Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca pe maica Atanasia! Maică, roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!
Abia in acest weekend am constientizat la cât de multi sfinti si sfinte  te poti inchina aici, si este pentru prima oara cand am realizat cat de frumos mesterite sunt chipurile lor!
Multumesc Doamne pentru toate!
Cu bucurie,
Ioana

3 comentarii:

  1. Este o mănăstire deosebita. Pe langa părticele de sfinte moaște se găsesc și moaștele orotitorului mănăstirii, Sf.Ghelasie de la Râmeț!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos, Ioana!
    Ca o coincidență sau nu și eu am dorit să ajung la Ramet in aceasta perioada a postului, in martie cu predilecție, dar nu s-a putut....
    E un loc minunat acolo!
    Sper că la vară sa ajung din nou cu ajutorul Domnului🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...