Translate

marți, 3 martie 2015

Post cu rost 8: Paste rapide cu ciuperci si ghimbir

Pastele de mai jos sunt cea mai delicioasa si  rapida reteta pe care am descoperit-o in ultima perioda. Ne place mult gustul exotic al ghimbirului in combinatie cu ciupercile. Eu am folosit manatarci, dar puteti folosi orice alt soi va place. Pastele sunt foarte satioase si sunt sigura ca veti avea o surpriza placuta dupa ce le gustati!

Paste cu ciuperci si ghimbir de post reteta

reteta spaghete de post cu ciuperci si ghimbir

ingrediente paste cu ciuperci si ghimbir de post

Paste de post rapide cu ciuperci si ghimbir 
Ingrediente pentru 4 portii:
2 linguri ulei
2 cepe mari
500 g ciuperci ( sau aprox 2 conserve)
2 cm radacina ghimbir taiat subtire
2 catei de usturoi zdrobiti
125 ml lapte de soia
sare si piper
patrunjel verde tocat
o mana de nuci caju
paste integrale


Mod de preparare:

  • Fierbeti pastele in apa conform instructiunilor de pe pachet.
  • Pentru sos: caliti ceapa in ulei, adaugati ciupercile, ghimbirul si usturoiul. Amestecati cateva minute apoi adaugati laptele de soia, sarea si piperul. Fierbeti la foc mic. Cand sosul este gata turnati-l peste paste, presarati patrunjelul si nucile caju si amestecati bine. Serviti imediat. Pofta buna!


paste de post cu ghimbir  gust oriental


Va plac pastele? Aveti o reteta preferata?


3 comentarii:

  1. Ce bine arată! O să încerc rețeta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar cred că este o reţetă rapidă şi delicioasă1 Nu prea folosesc ghimbirul, am câteva fixaţii şi nu le schimb uşor. Dar reţeta aceasta mă ispiteşte, aş vrea şi eu să o încerc. Ce poze frumoase faci, am derulat în jos şi mi-au plăcut toate! Plus lucruşoarele meşterite de tine şi decorurile pentru fotografii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumesc pentru cuvintele frumoase, meritul este in totalitate al aparatului foto. :) cat despre retete ce sa zic, pot sa placa sau nu, in functie de gusturile si obisnuintele alimentare ale fiecaruia. :) dar eu zic ca reteta e de incercat! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...